Vesnice roku 2013

Turistika.cz

Rozcestí Dolní Rokytnice

Typ

V údolí řeky Jizery na křižovatce silnice č. 14 a odbočky do horského městečka Rokytnice nad Jizerou stojí u benzínové pumpy turistický rozcestník označující směry žlutě značené trasy, která tudy…

Rozcestí Pod Petruškovými vrchy

Typ

Turistickým rozcestím u křižovatky silnic č. 290 a odbočky na Návarov prochází modře a zeleně značená turistická stezka. Obě značené cesty sem přicházejí z centra Vysokého nad Jizerou, které je odtud…

Rozcestí Podbozkov

Typ

Rozcestník u silnice v Podbozkově označuje křižovatku žluté a zelené turistické trasy. Zeleně značená cesta vede podél silnice od soutoku Kamenice s místní říčkou Vošmendou a pokračuje na Helkovice a…

Rozcestí Ústí Vošmendy

Typ

Rozcestník na silnici č. 288 u mostu přes říčku Vošmendu označuje místo odbočky z Palackého stezky. Palackého stezka je zde značená červeně a jde o cestu, která přichází od soutoku Jizery a Kamenice…

Rozcestí Spálov - silnice

Typ

Rozcestník stojící u silnice č.288 z Železného Brodu na Bozkov označuje křižovatku modré a červené turistické stezky. Modře značená trasa má svůj počatek kousek odtud u soutoku Jizery a Kamenice u…

Rozcestí Spálov - obec

Typ

Turistický rozcestník v obci Spálov upřesňuje na zdejší křižovatce místních komunikací směr modré turistické trasy. Modře značená cesta, která tudy prochází, vede z údolí od soutoku Jizery a Kamenice…

Vyhlídky na Kamenického stezce

Typ

Kamenického stezka je dlouhá asi 5,5 km a je tvořena žlutou turistickou trasou z Bítouchova k rozcestí Morava a potom dále modrým značením do Spálova. Stezka byla zpřístupněna 15.5.1941 a pojmenována…

Rozcestí Myší skála - vyhlídka

Typ

Rozcestník označuje místo odbočky a výstupu na vyhlídku z Myší skály. Stojí na modře značené turistické trase, která začíná v údolí u soutoku řek Jizery a Kamenice u železniční zastávky Spálov a…

Rozcestí Morava

Typ

Rozcestník stojí pod vrcholem kopce s názvem Medenec a označuje křižovatku modré a žluté turistické trasy. Modře značená trasa tudy prochází a podle žluté značky, která zde má svůj počátek, se…

Rozcestí Bítouchov

Typ

Rozcestník stojící na křižovatce místních komunikací v Bítouchově ukazuje dva směry červené turistické trasy a také žlutou trasu, která zde má svůj počátek a směřuje odtud pod vrchol kopce Medenec k…